Кафедра біології, методології та методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі запрошує аспірантів, магістрантів, учителів, здобувачів вищої освіти до участі в роботі Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції студентів та молодих учених «Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти», яка відбудеться 20-21 квітня 2021 р. Форма участі – заочна.
Напрямки роботи конференції:
- сучасні аспекти навчання біології та основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти;
- освітні технології у практичній діяльності вчителів біології та основ здоров’я;
- регіональні флористичні та фауністичні дослідження: прикладний аспект;
- вектори розвитку біологічної науки: історичний дискурс.
Умови участі у конференції:
Задля публікації необхідно надіслати заявку на участь у конференції, матеріали у відповідності до визначених вимог і відскановану квитанцію про оплату на e-mail: konf_biolog2021@ukr.net (із поміткою у темі листа прізвища автора). Матеріали авторів будуть опубліковані в електронному збірнику матеріалів конференції (*.pdf).
Прийом статей здійснюється до 15.04.2021 р. Робоча мова: українська.
Оплата організаційного внеску* здійснюється на карту Приват Банку
4731 2196 1016 7961 (Глоба Ольга Федорівна, тел. + 38 093 473 72 90)
*організаційний внесок складає 50 грн. Він покриває витрати, що пов’язані з редакційним обробітком, версткою, публікацією та друком паперових примірників видання. Оплата здійснюється після затвердження тексту статті оргкомітетом конференції. За результатами проведення конференції електронний збірник матеріалів конференції (*.pdf) буде розіслано авторам на електронні адреси.
Повідомляємо, що з вимогами до оформлення матеріалів конференції та іншою, більш детальною, інформацією щодо конференції ви зможете ознайомитись в інформаційному листі.
Ми чекаємо на ваші наукові доробки та участь в роботі конференції. Обговоримо проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти разом!
Прес-центр кафедри біології, методології та методики навчання